آخرین اخبار
کد مطلب: 125654
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري خبر داد
پيش‌بيني افزايش 10 مگاواتي پيک بار مصرف برق چهارمحال و بختياري در تابستان امسال/ مردم مصرف انرژي را مديريت کنند
تاریخ انتشار : 1397/04/07 08:16:48
نمایش : 892
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري فرهنگ‌سازي در راستاي مصرف بهينه انرژي را ضروري دانست و گفت: پيش‌بيني مي‌شود پيک بار مصرف برق استان در تابستان امسال با ۱۰ مگاوات افزايش به ۳۶۱ مگاوات برسد.
به گزارش سلام لردگان؛به نقل از فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومي شرکت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري، مجيد فرهزاد با تأکيد بر ضرورت مشارکت مردم در مديريت مصرف انرژي گفت: پيک بار مصرف برق استان در هفتم مردادماه سال گذشته به عدد ۳۵۱ مگاوات رسيد و پيش‌بيني مي‌شود در سال جاري با ۱۰ مگاوات افزايش اين رقم به ۳۶۱ مگاوات برسد.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مجموع پيک مصرف سه‌ماهه اول سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۵۲/۱ درصد کاهش داشته است، افزود: کاهش دماي هوا نسبت به سال گذشته، طرح‌هاي اجرايي حوزه بهره‌برداري، بهره‌برداري از نيروگاه خورشيدي شرکت سيمان شهرکرد، اجراي برنامه‌هاي مديريت مصرف در بخش‌هاي مختلف و جلب مشارکت کشاورزان و صنايع و استفاده از ظرفيت مولدهاي خودتأمين از موارد مؤثر در کاهش مصرف برق است.

وي اجراي برنامه‌هاي تشويقي در بخش‌هاي کشاورزي، صنعتي، ادارات و مشترکين داراي مولدهاي خودتأمين را از جمله اقدامات اين شرکت در راستاي کاهش پيک بار مصرف برق عنوان کرد و گفت: بيشترين مشارکت مردم در برنامه تشويقي مربوط به بخش کشاورزي است.

فرهزاد در پايان خاطرنشان کرد: ضروري است با فرهنگ‌سازي صحيح مردم را نسبت به مصرف بهينه انرژي تشويق کنيم تا همه از برقي پايدار و مطمئن بهره‌مند باشند.

انتهاي پيام/68023/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس